Rekonštrukcia nákladného vozňa Uz 6-98506
Reštaurovanie vozňa do prevádzkyschopného stavu vykonáva firma Stroj-mat Topoľčany od októbra 2013...
Rekonštrukcia parného rušňa 310.507
Rekonštrukcia parného rušňa 310.507 prebieha v starom rušňovom depe Bratislava východ od septembra 2009. Práce sú vykonávané pracovníkmi Múzejno-dokumentačného centra ŽSR VVÚŽ s pomocou dobrovoľníkov...
Rekonštrukcia ozubnicového parného rušňa 40.006
Rušeň je od roku 2005 postupne opravovaný do prevádzkyschopného stavu vo firme OKV Vrútky v súvislosti s projektom obnovenia prevádzky na ozubnicovej železnici Tisovec – Pohronská Polhora...
Rekonštrukcia parného rušňa 498.104
Rušeň opravujú od roku 2006 členovia bratislavského Albatrosklubu na základe zmluvy o výpožičke zo dňa 27.2.2006. Práce na kotli rušňa zadal klub firme OKV Martin...
Rekonštrukcia parného rušňa 555.3008
Roku 1999 sa členovia bratislavského Klubu priateľov histórie železničnej dopravy rozhodli, že po úspešnom sprevádzkovaní parného rušňa 331.037 sa podujmú na sprevádzkovanie ďalšieho, výkonnejšieho stroja. Voľba padla na rad 555.3...
Rekonštrukcia osobného vozňa Ce 463 BEB (Ce 3 - 6818 ČSD)
Reštaurovanie vozňa do prevádzkyschopného stavu vykonáva firma Stroj-mat Topoľčany. Vozeň bol z Bratislavy do Topoľčian prepravený 10. novembra 2007. V roku 2008 bol rozložený vrátane demontáže skrine z rámu...
Rekonštrukcia osobného vozňa Ci 4 - 0314
Vozeň sa rozhodli opraviť v roku 2007 členova Klubu priateľov histórie železničnej dopravy Bratislava východ z dôvodu nedostatku dvojosových vozňov pre vozbu nostalgických vlakov. Tento vozeň bol v minulosti používaný pri jazdách historických vlakov avšak v roku 1990 bol násilne poškodený...
Rekonštrukcia osobného vozňa Ci 32-129 KKStB (Ci 4-2320 ČSD)
Reštaurovanie vozňa do vystavovateľného stavu vykonáva firma Stroj-mat Topoľčany od roku 2008. Vozeň bol kompletne rozložený a postupne sú všetky celky vozňa opravované...
Rekonštrukcia motorového vozňa M 131.1443
Motorový vozeň opravujú do prevádzkyschopného stavu členovia Spoločnosti považskej dráhy Žilina. V októbri 2007 bol prevezený z Vrútok do Púchova. Tam bola zahájená oprava...
Reštaurovanie zauhľovacieho výťahu Teudloff
Reštaurovanie dvojkomorového zauhľovacieho výťahu Teudloff prebieha od roku 2007 v priestoroch Múzejno-dokumentačného centra v starom rušňovom depe Bratislava východ...
Rekonštrukcia vodárenského parného kotla
Reštaurovanie kotla do vystavovateľného stavu vykonáva Múzejno-dokumentačné centrum ŽSR VVÚŽ svojpomocne od leta 2009. Kotol bol v júli 2009 presunutý z miesta uloženia na opravu.
Reštaurovanie jednodrôtových ručných závor
Ručné jednodrôtové závory pochádzajúce z priecestia v Tornali od začiatku roku 2010 opravuje MDC vlastnými silami do funkčného stavu...
Rekonštrukcia nákladného vozňa Ga 1.3002 KsOd (Za 2-29741 ČSD)
Reštaurovanie vozňa do vystavovateľného stavu vykonáva firma DMG, s.r.o. Preseľany od decembra roku 2012. Vozeň je postupne rozoberaný, poškodené časti opravované...
Reštaurovanie stavadlového kozlíka
Reštaurovanie kozlíka prebieha od januára 2013 v dieľni Múzejno-dokumentačného centra v starom rušňovom depe Bratislava východ...
Rekonštrukcia koľajového pluhu KP 1 v.č. 17
Reštaurovanie koľajového pluhu KP 1 vykonáva Múzejno-dokumentačné centrum vlastnými silami od augusta 2013. Cieľom je uviesť pluh do vystavovateľného stavu...
Reštaurovanie vodárenského parného čerpadla Worthington
Reštaurovanie čerpadla vykonáva Múzejno-dokumentačné centrum ŽSR VVÚŽ svojpomocne od novembra 2015.Cieľom reštaurovania je uviesť čerpadlo do stavu umožňujúceho príležitostnú prezentáciu jeho funkcie...