Elektromotorický pohon závor ČKD Závory, ležiace v blízkosti staničných zhlaví bývali najčastejšie obsluhované hradlárom, alebo výpravcom. V snahe |
|
Priecestník priecestného zabezpečovacieho zariadenia bez závor ESP Závory, ležiace v blízkosti staničných zhlaví bývali najčastejšie obsluhované hradlárom, alebo výpravcom. V snahe |
|
Rast frekvencie cestnej dopravy si krátko pred druhou svetovou vojnou vyžiadal venovať zvýšenú pozornosť priecestiam, |
|
Závory ručné dvojdrôtové s predzváňaním, typ "Gőtz - oblúk" Medzi základné charakteristické vlastnosti železničnej dopravy patrí nízky koeficient trenia medzi kolesom a koľajnic |
|
Závory ručné dvojdrôtové s predzváňaním, typ ''Trojlístok'' Medzi základné charakteristické vlastnosti železničnej dopravy patrí nízky koeficient trenia medzi kolesom a koľajnic |
|
Medzi základné charakteristické vlastnosti železničnej dopravy patrí nízky koeficient trenia medzi kolesom a koľajnic |