Rekonštrukcia parného rušňa 354.1178
Reštaurovania rušňa sa ujal Klub historickej techniky Zvolen, ktorému bol rušeň zverený roku 1999. Z rušňa vtedy chýbali viaceré dôležité súčiastky (prevažná väčšina armatúry kotla, roštnice, veko poúvačovej komory, pecné dvierka atď.) ...
Rekonšrukcia parného rušňa 434.2338
Práce od konca apríla 2003 vykonávajú a spolufinancujú členovia Klub historických koľajových vozidiel pri RD Haniska pri Košiciach v spolupráci s Múzejno-dokumentačným centrom v priestoroch RD Haniska pri Košiciach...
Rekonštrukcia parného rušňa 524.1117
V roku 2007 sa rozhodli členovia Spolku výhrevne Vrútky začať opravu rušňa do prevádzkyschopného stavu. Rušeň bol v roku 1997 prepravený z Kútov do Vrútok, kde bol v roku 2001 zakonzervovaný. Napriek skutočnosti, že bol odstavený od roku 1980, je v pomerne kompletnom stave...
Rekonštrukcia motorového vozňa M 131.1546
Opravy motorového vozňa sa ujali členovia Spolku výhrevne Vrútky. Na vozni boli opravené skorodované časti skrine a skriňa bola natretá základným náterom. Ďalej bol skompletizovaný a opravený motor a prevodovka...
Rekonštrukcia dreziny Tatra T 15/52
Na opravu dreziny sa podujali členovia Klubu historickej techniky pri rušňovom depe Zvolen v roku 2003. Drezina bola najskôr rozobratá a začalo sa s opravou motora a prevodovky...
Rekonštrukcia parného rušňa 387.017
Reštaurovania rušňa do prevádzkyschopného stavu sa ujali dobrovoľníci z občianskeho združenia Klub železničnej nostalgie Bratislava východ v auguste 2010. Práce sa v prvom rade sústredili na tender 923.003.
Rekonštrukcia parného rušňa 399.005
Opravu rušňa do prevádzkyschopného stavu vykonávajú členovia Klubu priateľov histórie železničnej dopravy Bratislava východ od začiatku roku 2014.