Nákladný vozeň Vsa 7-46147 ČSD (výrobca Vagónka Poprad, rok výroby 1962, výrobné číslo 2717, s ručnou brzdou v plechovej brzdárskej búdke) je štvornápravový vysokostenný nákladný vozeň s konštrukciou spodku i kostry skrine z navzájom zvarených oceľových valcovaných profilov s ložnou dĺžkou 12,08 m, výškou stien 1,855 m a ložnou váhou 50 t. Rám vozňa je vyhotovený ako chrbticový s privarenými čelníkmi a repbrovými priečnikmi. Obklad skrine s dvoma pármi celolisovaných dvojkrídlových dverí je vyhotovený z lisovaného plechu, ktoré sú na kostru navarené. Dvojnápravové celozvarované podvozky s rázvorom 2,0 m typu 26-2 majú plechové lisované postrannice. Vzdialenosť otočných čapov vozňa je 8,57 m. Vozeň spočíva prostredníctvom listových pružníc a valivých ložísk na nápravách s obručovými kolesami a valcovanými kotúčmi. Tiahlo vozňa je nepriebežné. Podlahu vozňa tvorí 14 klapiek sklopných v uhle 25° alebo 50°. V prepravnej polohe tvorí podlaha vozňa vodorovnú rovinu. Čelo skrine vozňa na strane bez brzdy je tvorené čelnou klapkou. Nárazníky sú rúrové s štvorhrannými taniermi. Vozeň má brzdový výstroj Božič. Industrializácia spoločnosti v 50. rokoch 20. stor. si vyvolávala zvýšené nároky na prepravu rôznych tovarov. Odpoveďou v oblasti otvorených nákladných vozňov boli veľkopriestorové štvornápravové univerzálne vysokostenné vozne radu Vsa, vyrábané na základe návrhu Výskumného ústavu dopravní a úpravárenské techniky. Slúžili najmä pre pravu sypkých hmôt, kusového tovaru a cestných vozidiel.. Ich výroba prebiehala v rokoch 1957 – 1967. Celkový počet vyrobených vozňov je päťmiestnym číslom (Železničář 4/1977). Predmetný vozeň niesol po roku 1966 označenie Vsa 31 54 598 4 079-1 ČSD. Vozeň je umiestnený v depozitári MDC Bratislava východ.