Nákladný vozeň G MÁV (r. v. 1898, výrobca Arad, s ručnou brzdou) je dvojnápravový krytý nákladný vozeň s konštrukciou spodku i kostry skrine z navzájom znitovaných oceľových valcovaných profilov a ložnou váhou pravdepodobne 10 t. Obklad skrine s jedným párom posuvných dverí je vyhotovený z vodorovne uložených perejok z mäkkého dreva (obklad kostry dverí pozozstáva z perejok uložených zvislo). Rázvor vozňa je 4,0 m. Prostredníctvom listových pružníc a dvojdielnych klzných ložísk vozeň spočíva na nápravách s kolesami, ktorých hviezdice sú vytvorené z navzájom kováčsky zvarených segmentov z pásového železa. Konce týchto segmentov sú zaliate do odliateho náboja kolesa. Tiahlo vozňa je priebežné. Podlaha vozňa je zhotovená z priečne uložených fošní. Kostra strechy je vyhotovená z profilovej valcovanej ocele s drevenými kružinami, dreveným debnením a krytom z pozinkovaného plechu. Nárazníky sú štvorpätkové tyčové. Charakteristickým znakom vozňa je brzdárska plošina na úrovni podlahy vozňa. Na svoju dobu ide vzhľadom na kovovú kostru skrine o pomerne moderný vozeň. Na pozdĺžniku vozňa je vyrazené číslo 133475 bez udania vlastnickej železničnej správy a je tu čitateľný napísaný údaj vlastnej hmotnosti vozňa (8290 kg). Vozeň bol v 70. rokoch využívaný ako súčasť stavebného vlaku TD Nové Zámky pod číslom SV 95 057. Dňa 5.6.2003 bol poškodený požiarom v depozitári MDC Bratislava východ (odhoreli drevené časti). Vozeň je uložený v depozitári MDC Bratislava východ.